Regulamin sklepu
Data publikacji:
Regulamin sklepu
Sklep internetowy PiwnicaRowerowa.pl dostępny pod adresem www.piwnicarowerowa.pl, prowadzony jest przez Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością JANOT. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie, przy ul. Przewóz 34/201, 30-716. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 6762545014 , Regon: 369455223.
Dane kontaktowe:
ul. Przewóz 6/LU, 30-716 Kraków
telefon 533573192
mail: piwnicarowerowa@gmail.com
Regulamin zakupów
-
Sklep internetowy PiwnicaRowerowa.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę www.piwnicarowerowa.pl. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest spełnienie wymagań technicznych takich jak: połączenie z siecią Internet; posiadanie urządzeń umożliwiających korzystanie z sieci Internet; używanie przeglądarki internetowej (Microsoft Internet Explorer w wersji 8.0 bądź wyższej lub Mozilla Firefox w wersji 3.0 bądź wyższej, Opera w wersji 9.0 bądź wyższej, Google Chrome w wersji 6 lub wyższej) umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW, obsługującej język JavaScript oraz akceptującej pliki typu cookies; posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
Wykorzystujemy kryptograficzną ochronę transferu elektronicznego oraz treści cyfrowych przez szyfrowanie SSL i stosowanie haseł dostępu. Miimo stosowania tych zabezpieczeń, korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Klienta szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zmniejszenia tego ryzyka zaleca się stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet.
-
Produkty oferowane w sklepie PiwnicaRowerowa.pl są fabrycznie nowe oraz używane, wolne od wad oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych PiwnicaRowerowa.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT, lub Vat-marża). Na każdy sprzedany towar na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT. Ceny prezentowane na stronie internetowej mogą się różnić od cen w sklepach stacjonarnych należących do Janot Sp. z o.o.
-
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w sklepie stacjonarnym prowadzonym przez Janot Sp. z o.o. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi na stronie.
-
Możliwe są następujące formy płatności:
- gotówką za pobraniem – w wypadku dostawy towaru przez przewoźników,
- przelewem z góry na konto - po zarezerwowaniu zamówionego towaru, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki,
- za pomocą szybkich płatności internetowych - forma płatności obsługiwana przez Paynow lub Przelewy24 (PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.), za płatność przez Przelewy24 pobierana jest prowizja.
- kartą płatniczą - forma płatności obsługiwana przez Przelewy24 (Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068), za płatność przez Przelewy24 pobierana jest prowizja.
- systemem ratalnym - CA Raty - forma płatności obsługiwana przez Credit Agricole Bank Polska S.A. lub eRaty - forma płatności obsługiwana przez Santander Consumer Bank S.A.
- gotówką lub przelewem na telefon przy odbiorze osobistym.
W przypadku zakupów niektórych towarów sprowadzanych na zamówienie oraz o znacznej wartości zastrzegamy sobie prawo zażądania zaliczki bądź zadatku.
-
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W przypadku, gdy towar nie znajduje się w magazynie, czas realizacji może wydłużyć się, o czym klient informowany jest drogą mailową. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Należy pamiętać, iż: termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
-
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu, w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej, a w przypadku płatności kartą, o czas autoryzacji płatności przez zewnętrzny system płatniczy.
-
Przesyłki wysłane za pośrednictwem firm kurierskich dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. Jednak firmy kurierskie mają możliwość dostarczenia przesyłki w dłuższym czasie. Czas dostawy może się też wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas.
-
W przypadku odbioru osobistego, przesyłkę można odebrać w sklepie stacjonarnym, którego adres jest podany na stronie Kontakt. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy.
-
Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
-
Klient ma prawo odstąpić od umowy (zwrócić zakupiony produkt) w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować nas (Janot Sp. z o. o., ul. Przewóz 6/LU, 30-716 Kraków, mail: piwnicarowerowa@gmail.com, tel. 533 573 192) o swojej decyzji o odstąpieniu umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać z udostępnionego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient zgodzi się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Jeżeli klient otrzymał rzeczy w związku z umową, powinien odesłać lub przekazać nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Klient ponosi koszty zwrotu rzeczy. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W ciągu trzech dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, klient otrzyma zwrot płatności lub zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokona zwrotu zapłaty. Jeśli zwrócony towar i akcesoria będą niekompletne, uszkodzone lub będą nosiły ślady używania w sposób inny niż było to konieczne do sprawdzenia cech i funkcjonowania produktu, klient może otrzymać zwrot płatności pomniejszony o wartość uszkodzeń lub zwracany towar zostanie do klienta odesłany bez zwrotu płatności ze strony sklepu.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów określonych przepisami prawa, np. Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. (Umów: - 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
-
Jeżeli otrzymany przez klienta produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od klienta, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres, klient może skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile została ona udzielona.
-
Klient powinien otrzymać towar zgodny z umową. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu PiwnicaRowerowa.pl. Sugerujemy jednak wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia działań logistycznych.
-
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów ze strony sklepu. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
-
Regulamin odnosi się do przedmiotów nowych sprzedawanych z fakturą Vat. Przedmioty używane posiadają 6 miesięczną gwarancję. Przedmiot używany można zwrócić w przeciągu 10 dni od zakupu. Na produkty używane wystawiana jest faktura Vat- marża.
-
Informacje znajdujące się na stronie internetowej www.piwnicarowerowa.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. Informacje dotyczące sprzętu prezentowanego na stronie www.piwnicarowerowa.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas odbioru towaru przez klienta.
-
Sklep PiwnicaRowerowa.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta, lub z powodu wynikłych błędów zawartych na stronie.
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez klienta podczas korzystania ze sklepu jest Janot sp. z o. o. Dane osobowe klienta przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).
-
Pozasądowe rozwiązywanie sporów. Poniższe postanowienia dotyczą wyłącznie Klientów będących Konsumentami.
Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są u powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów; Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej; Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. -
Sprzedawca może dokonać zmiany w regulaminie w przypadku: zmiany przedmiotu swojej działalności; zmiany dostarczanych usług; technicznej modyfikacji sklepu wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu; prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym też obowiązku dostosowania regulaminu do aktualnych przepisów prawa.
-
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Piwnicarowerowa. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.