Opis towaru
Zapytaj o zmianę koloru napsiu FOCUS
Jam 6.8 2022 to obecnie najtańszy bo kosztujący 11 000 zł rower do ostrego traktowania na tak dobrym osprzęcie. W dobie pandemii focus nie podnosi cen i utzymuje za razsądną cenę bardzo wysoki poziom. Nie kupimy nic lepszego poniżej 11 tys zł. Jest to świetnie zaprojektowany i przemyślany rower. Jego poprzednik 6.7 z 2021 był hitem sprzedaży. Model na rok 2022 został znacznie poprawiony i wzmocniony. Focus Jam 6.8 2022 stał się rasowym endurakiem. Jest się bardziej progresywny. Jam 6.8 2022 stał się najbardziej opłacalnym modelem na rynku.
Cały osprzęt jest przemyślany. Jam 6.8 2022 jest ekonomicznym bratem modelu 6.9. Jednak kilka prostych zabiegów może go zmienić w jeszcze lepszy rower. Np. Podmiana tłumika na Charger RC2 2.1( koszt 800zł przy zakupie rowerka) . Zawieszenie F.O.L.D było świetne, jednak udało się je jeszcze bardziej ulepszyć. Końcówka skoku została wsparta. Teraz już dużo ciężej będzie go dobić a jednocześnie nie stracił swojej początkowej "pluszowośći". Charakterystyka jest całkowicie progresywna co pozwala na więcej w bardzo trudnym terenie. Jednocześnie zachowano komfort, na szlakach bez problemu i wygodnie cały dzień dasz radę pokonać mnóstwo km. To jest w nim piękne, rower który służy do ostrego enduro może służyć też to Trailu. Wszsytko dzięki zmiennej geometrii, sam dostosowujesz co potrzebujesz dzięki FLIP CHIP'owi.
Moim zdaniem (właściciel sklepu) na rynku nie znajdziesz lepszego roweru z shimowanym damperem specjalnie do ramy. Tak dobrym osprzętem i taką obsługą pozakupową. Marka Focus wyrasta na lidera tej kategorii rowerów.
RAMA
7005 hydroformowane aluminium, kucie 3D, kinematyka FOLD 150 mm, oś przelotowa 148x12 mm, wewnętrzne prowadzenie kabli, mocowanie słupka 180 mm
AMORTYZATOR
Rock Shox Revelation RC 29 Boost, DebonAir, 110x15 mm, 46 mm grabie, 150 mm skoku
SKOK
150 mm
DAMPER
RockShox Deluxe Select, 210/55 mm, sprzęt: 25,0 x 8 mm, niestandardowe dostrojenie
MANETKA
SRAM SX Eagle, 12-biegowa
TYLNA PRZERZUTKA
SRAM NX Eagle, 12-biegowa
ZĘBATKA
SRAM PG-1210 Eagle, 12-biegowa
ŁAŃCUCH
SRAM SX Eagle, 12-biegowa
MECHANIZM KORBOWY
SRAM NX Eagle
SUPORT
BSA
NAPĘD
przód: 32, tył: 11-50
KIEROWNICA
FOCUS Trail, aluminium, riserbar, 780mm, wznios: 30mm, backsweep: 9 stopni
MOSTEK
JD ST280Q
STERY
Acros AZX-212 AH, 1-1 / 8 ", stożkowe, 44/286-ZS56 / 40
SIODEŁKO
FOCUS Trail SL
SZTYCA
Sztyca regulowana Post Modern PM-171, 31,6 mm
HAMULCE
SRAM G2 R, 4-tłoczkowe
DŹWIGNIA HAMULCA
SRAM G2 R.
BRAKE
Disc
KOŁA
RODI TRYP30 FOCUS, oczka 29"
PIASTA TYLNA
Tarcza Novatec D462, 12x148 mm
PIASTA PRZEDNIA
Novatec D041, 15x110 mm oś sztywna
OPONA PRZEDNIA
Maxxis Minion DHF 2.5 WT 3C Grip EXO TR 29
OPONA TYLNA
Maxxis Minion DHR II 2.4 3C EXO TR
LICZBA BIEGÓW
12
WAGA ROWERU
15,8 kg
Rower Focus JAM 6.8 Sky Grey 2022
-
ProducentFOCUS
Cechy towaru
-
Podatek VAT23%
-
Kod towaruD641013010
-
Identyfikator43063
-
Rozmiar Koła29
-
Materiał RamyAluminium
-
KolorMiętowy
-
Rocznik2022
-
ModelJam 6.8
-
CENAGWARANCJA CENY - ZNAJDZIESZ GDZIEŚ TANIEJ? OBNIŻYMY CENĘ!
-
GratisPrzy zakupie tego roweru 2 lata serwisu amortyzatorów
Opis towaru
Zapytaj o zmianę koloru napsiu FOCUS
Jam 6.8 2022 to obecnie najtańszy bo kosztujący 11 000 zł rower do ostrego traktowania na tak dobrym osprzęcie. W dobie pandemii focus nie podnosi cen i utzymuje za razsądną cenę bardzo wysoki poziom. Nie kupimy nic lepszego poniżej 11 tys zł. Jest to świetnie zaprojektowany i przemyślany rower. Jego poprzednik 6.7 z 2021 był hitem sprzedaży. Model na rok 2022 został znacznie poprawiony i wzmocniony. Focus Jam 6.8 2022 stał się rasowym endurakiem. Jest się bardziej progresywny. Jam 6.8 2022 stał się najbardziej opłacalnym modelem na rynku.
Cały osprzęt jest przemyślany. Jam 6.8 2022 jest ekonomicznym bratem modelu 6.9. Jednak kilka prostych zabiegów może go zmienić w jeszcze lepszy rower. Np. Podmiana tłumika na Charger RC2 2.1( koszt 800zł przy zakupie rowerka) . Zawieszenie F.O.L.D było świetne, jednak udało się je jeszcze bardziej ulepszyć. Końcówka skoku została wsparta. Teraz już dużo ciężej będzie go dobić a jednocześnie nie stracił swojej początkowej "pluszowośći". Charakterystyka jest całkowicie progresywna co pozwala na więcej w bardzo trudnym terenie. Jednocześnie zachowano komfort, na szlakach bez problemu i wygodnie cały dzień dasz radę pokonać mnóstwo km. To jest w nim piękne, rower który służy do ostrego enduro może służyć też to Trailu. Wszsytko dzięki zmiennej geometrii, sam dostosowujesz co potrzebujesz dzięki FLIP CHIP'owi.
Moim zdaniem (właściciel sklepu) na rynku nie znajdziesz lepszego roweru z shimowanym damperem specjalnie do ramy. Tak dobrym osprzętem i taką obsługą pozakupową. Marka Focus wyrasta na lidera tej kategorii rowerów.
RAMA
7005 hydroformowane aluminium, kucie 3D, kinematyka FOLD 150 mm, oś przelotowa 148x12 mm, wewnętrzne prowadzenie kabli, mocowanie słupka 180 mm
AMORTYZATOR
Rock Shox Revelation RC 29 Boost, DebonAir, 110x15 mm, 46 mm grabie, 150 mm skoku
SKOK
150 mm
DAMPER
RockShox Deluxe Select, 210/55 mm, sprzęt: 25,0 x 8 mm, niestandardowe dostrojenie
MANETKA
SRAM SX Eagle, 12-biegowa
TYLNA PRZERZUTKA
SRAM NX Eagle, 12-biegowa
ZĘBATKA
SRAM PG-1210 Eagle, 12-biegowa
ŁAŃCUCH
SRAM SX Eagle, 12-biegowa
MECHANIZM KORBOWY
SRAM NX Eagle
SUPORT
BSA
NAPĘD
przód: 32, tył: 11-50
KIEROWNICA
FOCUS Trail, aluminium, riserbar, 780mm, wznios: 30mm, backsweep: 9 stopni
MOSTEK
JD ST280Q
STERY
Acros AZX-212 AH, 1-1 / 8 ", stożkowe, 44/286-ZS56 / 40
SIODEŁKO
FOCUS Trail SL
SZTYCA
Sztyca regulowana Post Modern PM-171, 31,6 mm
HAMULCE
SRAM G2 R, 4-tłoczkowe
DŹWIGNIA HAMULCA
SRAM G2 R.
BRAKE
Disc
KOŁA
RODI TRYP30 FOCUS, oczka 29"
PIASTA TYLNA
Tarcza Novatec D462, 12x148 mm
PIASTA PRZEDNIA
Novatec D041, 15x110 mm oś sztywna
OPONA PRZEDNIA
Maxxis Minion DHF 2.5 WT 3C Grip EXO TR 29
OPONA TYLNA
Maxxis Minion DHR II 2.4 3C EXO TR
LICZBA BIEGÓW
12
WAGA ROWERU
15,8 kg